perjantai 31. maaliskuuta 2017

kevättakki

Jotain isompaakin ompeluprojektia oon saanut valmiiksi!

Nimittäin Ottobre-lehden kaavoilla (vanha lehti kirjastosta, eikä siis numeroa mustissa)
samettitakin isommalle Prinsessalle!




Sametti Eurokankaan palalaarista ja vuori Eurokankaasta myös.
 Napit on tuosta paikallisesta sekatavarakaupasta.

 Ihan loistava paikka, sijaitsee noin 500m päässä ja sieltä löytää kivasti erilaisia nappeja ja lankoja, tosin valikoima ei paljon muutu, mutta esim Novitan lankoja löytää vanhojakin värejä/lankoja.... Oon hakenut esim äidille sieltä kun joku väri on muualta loppunut, niin oon löytänyt sitä vielä täältä... Ainut huonopuoli on se että tuplilla siellä on aika hankala kulkea...

Mä oon edelleen täällä kotosalla kuumepotilasta hoitamassa ja vain haaveilen että pääsisin tuonne ulos haravoimaan! Nauttikaa te jotka pääsette munkin puolesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti